Poprzednia fotografia | Nastêpna fotografia
Powy¿sze odsy³acze odnosz± siê do globalnej numeracji fotografii, a nie do aktualnego wyszukiwania.
Aby wy¶wietlaæ fotografie z aktualnego wyszukiwania nale¿y klikn±æ w ikonkê ¿ó³tego apraciku po najechaniu na miniaturkê wybranego zdjêcia.
Dane EXIF: 147mm 1/1000s f 8,0 ISO: 250
Opis:
Rok / Data (godz.): 2015-08-01, sobota (16:52:29) wiêcej...
Miejscowo¶æ: Ga³êzinowo wiêcej...
Stacja / Przystanek: *pomiêdzy* wiêcej...
Autor: <^>
Seria: EP07 wiêcej... | Numer taborowy: 345 wiêcej...
Poprzednia fotografia | Nastêpna fotografia
Za tre¶æ zamieszczonych tutaj komentarzy administrator tej witryny nie odpowiada!
Obra¼liwe tre¶ci bez powiadomienia bêd± usuwane!
2015-08-01
23:24:30
Ja tak przypuszczam, ¿e pewnie nie chcia³o by siê im czy¶ciæ wagonów dwa razy i p³aciæ konduktorom.
Ben
2015-08-02
12:08:27
Umowa PSC z MIiR nie przewiduje finansowania poci±gów wewnatrz wojewódzkich. Mo¿e w przysz³ym roku siê uda.
M.
2015-08-05
00:24:46
Wszystko siê ryp³o jak PKP IC przejê³y poci±gi pospieszne od PKP PR w 2008r.Do 2008 jak jaki¶ Po¶piech dalekobie¿ny jecha³ do Ustki to wraca³ na czyszczenie do S³upska jako Osobowy i zabiera³ normalnie ludzi bo by³ w rozk³adzie i nastêpnego dnia podstawia³ siê jako osobowy a jecha³ w Polsk± jako po¶piech.To samo by³o Lêbork-£eba-Lêbork
Krzysztof Kolejarz
2015-08-05
11:50:21
No M. to bez dofinansowania nie mo¿e poci±g ju¿ jechaæ? Przecie¿ i tak na pusto jedzie, a to kosztuje, no chyba, ¿e jest dofinansowanie pustych przejazdów... paranoja jaka¶, chyba, ¿e to wyja¶nisz Panie/Pani M.
Marek
Miejsce, gdzie zdjêcie zosta³o wykonane.
Poprzednia fotografia | Nastêpna fotografia
Ostatnia aktualizacja: 14IX2014 Przewidywana aktualizacja: przed 1VII2016
* * *
© <^> 2006-2015 (2001-2004)
Projekt i wykonanie: DrezynSoft
Autorska witryna kolejowa
DrezynSoft
Fotograficzna galeria krajobrazów
FotoStacyjka
SelekTTor
Mapy
Edytor XML
Gry
T³umacz
DSsys
MojaMuzyka
Kana³ Ostródzko-Elbl±ski w obiektywie <^>
Konwerter tekstu
Podstronê za³adowano w 0.0419 sekundy.